Digitalizare IMM
Accesează fonduri nerambursabile de până la 100.000 EURO pentru digitalizarea afacerii tale.
Despre program
Programul destinat digitalizării IMM-urilor se înscrie în Măsura 1 – Schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor, instrument de grant de până la 100.000 euro pe întreprindere cu scopul de a crește gradul de adoptare a tehnologiilor digitale, aferent Investiției I3 – Scheme de ajutor pentru sectorul privat, din cadrul Componentei C9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, finanțat prin Programul Național de Redresare și Reziliență.
Alocare financiară: 347.500.000 EURO
Valoarea grantului
MICROÎNTREPRINDERE
(sub 9 angajați)
Valoarea finanțării: 20.000 euro – 30.000 euro
Intensitatea finanțării: maxim 90% din cheltuielile eligibile
ÎNTREPRINDERE MICĂ
(între 10 și 49 angajați)
Valoarea finanțării: 20.000 euro – 50.000 euro
Intensitatea finanțării: maxim 90% din cheltuielile eligibile
ÎNTREPRINDERE MIJLOCIE
(între 50 și 249 angajați)
Valoarea finanțării: 20.000 euro – 100.000 euro
Intensitatea finanțării: maxim 90% din cheltuielile eligibile
Perioada depunerii cererilor de finanțare: 15.02.2023 - 30.06.2023
Cheltuieli eligibile
- cheltuieli aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea proiectului;
- cheltuieli pentru managementul proiectului;
- cheltuieli cu servicii de consultanta/analiza pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice identificate și descrise în documentația tehnică realizată, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare;
- cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune;
- cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi;
- cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul;
- cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei;
- cheltuieli aferente achiziționării/închirierii pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
- cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
- cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
- cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securitatii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
- cheltuieli cu serviciile de auditare tehnică (IT și DNSH);
- cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată).
Scrie-ne despre necesitățile firmei tale în privința digitalizării și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.